Fredag

Har inte skrivit på ett tag nu... Har helt enkelt inte varit på humör för skrivande!

Igår så var det iaf skola som stod på schemat först.. Hade vanliga lektioner fram till tolv, sedan hade vi en halv temadag om studietekning till klockan tre.. Sedan så väntade jag och Sandra på hennes kusin Josse som skulle ge oss subway kuponger så vi kunde gå och äta. För vi skulle nämligen gå och träna efter ju :D! Tog ett tag innan hon kom, men tillslut så :)! Gick och åt, sedan traskade vi iväg till Gold's Gym och tränade i typ 2,5 timmar :). Var riktigt skojsigt! Bra gick det också, över förväntan! När vi hade tränat klart vid sju så tog vi bussen hem..

I morse så vaknade jag och vågade inte röra på mig.. Trodde nämligen att jag skulle ha världens träningsverk, men icke! Hade inte ont på ett enda ställe :D, helt förvånad blev jag iaf! Stretchade nog väldigt bra igår då! Gjorde mig i ordning och åkte till skolan.
Väl på skolan så hade jag svenska från 9 till 11.. Satt helt själv, för varken Joss eller Sandra var där :( Sandra sov för länge :(.. Skrev typ 3-4 meningar på hela lektionen (y)! Men ja, jag orkar inte bry mig justnu, det är som det är helt enkelt!! När svenskan var slut så tog jag mitt pick och pack och gick ner på stan till Sandra och Alex, orkade inte vara kvar på skolan! Vi gick runt lite, sedan satte vi oss på donken och åt lite (: .. Gick sedan runt lite till och seadn till City Café eller vare nu heter, haha :D! Satt där ett tag, sen efter en stund så kom några kompisar till Alex och satte sig där.. Efter det gick dom iväg för 2 av dom skulle klippa sig, och en av dom ville inte ha publik, så jag, Sandra och Alex gick ännu en runda på stan.. Men vid det laget var jag och Sandra less på stan, så vi tog bussen hem! Sandra och Alex for hem till Alex, och jag hem till mig...

Väl hemma så gjorde jag inte så mkt.. Satt vid datorn osså.. har bara suttit hemma hela kvällen.. Ska väl inte göra ngt speciellt heller, kanske skulle göra ngt med Sandra och Alex, men det verkar inte bli av.. Men nu orkar jag inte skriva mer! Skriver nog imorgon eller kanske ikväll eller någon annan dag jag känner för de!
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0