Fredag

Inatt så sov Sandra hos mig (: Vid typ elva igårkväll så satte vi oss och fläskade massa mackor, haha:D .. Gott vare iaf! Satt med våra datorer i mitt kök eftersom vi kan ha trådlöst internet nu (: eller vi har kunnat haft det hela tiden utan att tänka på det :p haha.. vid tolv, halv ett eller nått så bestämde vi oss för att lägga oss.. Vi orkade inte bädda upp bäddsoffan, så vi sov på ngt knepigt sätt i min säng, med ett bord som förlängning xD haha.. I morse när mamma väckte oss så tyckte hon det såg lite roligt ut och frågade hur vi hade sovit som :p
Då klev vi upp oss gjorde oss i ordning för skolan, som skulle börja halv 9... Frukost åt vi också, jag åt inte så mkt, men fick i mig lite iaf (: ..
När vi skulle gå till bussen så vare bokstavligt talat SVINKALLT! hua! typ 16-17 minusgrader ;o

När vi kom till skolan så hade vi Andreas, han surrade om praktikgrejs.. Onödigt tkr jag det var! Sedan vid 11 så åt vi (jag, Sandra och Joss, som vanligt ;) ).. Och vid halv tolv så gjorde jag och Sandra prov med Daniel.. Gick väl rätt bra, hoppas jag iaf.. Återstår att se när han rättat det! Hur lång tid det nu kommer ta, han kanske glömmer, vem vet? Skulle ju inte vara helt ovanligt! Sedan så tänkte vi sätta oss och göra klart en uppgift, men vi sket i det! Så vi gick istället. Det är ju fredag och jag skulle pratat med Daniel, men icke.... ;/

Jag och Sandra gick ner på stan och träffade Alex, Johan, Adam och Dumle.. Satt och surrade lite :) Men efter ett bra tags surrande så for vi hem :) Sandra och Alex hem till Sandra, och jag hem till mig :)
Väl hemma så gjorde jag väl inte alltför mkt.. Slog mig ner vid datorn... Senså efter jag hade ätit så kom Katta och hämtade mig snäll som hon var :) Alexandra ville ju att jag skulle komma, så hon hörde med Katta om hon inte kunde hämta mig för jag ville inte åka buss :p.. Så hon gjorde det :)

När jag kom hit (till Nacksta) så gjorde jag väl inte alltför mkt.. Jonte var glad att se mig, och jag glad att se honom ;D.. Lucas låg och sov :) ... Efter ett tag skulle Jonte sova så jag och Alexandra strulade med att få han i säng, eftersom han hela tiden kommer upp :p Han ska ju lära sig att sova själv utan att man sitter därinne med honom! Tog ett bra tag innan han somnade iaf!
Nu sitter vi och kollar på Jeff Dunham :). Ska väl ta och sova lite snart, astrött! Så jag orkar inte skriva mer nu, förutom att jag och Sandra var lurade min mamma med en sak igår xD Men ja, vi lyckades ju inte fullt ut för vi var inte så smarta, eller vad säger du Sandra :p?
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0