Fredag

Denna dag känns som en vanligt extremt tråkig söndag... Igår kändes det också som att det var söndag. Allt är helt dött och tråkigt.. Just nu sitter jag i soffan och kollar på musses klubbhus med Jonathan, inte värst spännande, men ja.. Vad ska man göra då? Jonte sitter så snällt i sin fotölj med sin docka i sin babysitter och Jontes snutte som täcke, han är så söt så! I morse kom han även och la sig bredvid mig och gosade lite, det varade inte länge, men gulligt var det! Lucas har sovit nästan hela dagen tror jag, har i alla fall inte sett av honom något, eller lite har jag ju sett honom men :p... Denna dag lär fortsätta i samma spår, alla bara segar i soffan och i sängen. Sitter och skriver från mobilen nu i alla fall, har ju inte datorn härinne, så jag gjorde ett test :). Men nu ska jag typ tråka vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0