Höhö ;D

mb; ' förstår inte.. säger:

tänk vad roligt vi kommer ha vecka 7 jimmy, jag ska bo hos er HELA veckan ;)

Fors"JIMMY"berG säger:

ja, ser verkligen fram mot det....helt UNDERBART! längtar redan!

Haha, ja han älskar mig verkligen xD Om man bortser från fortsättningen av konversationen ;o

mb; ' förstår inte.. säger:

förstår de :)

Fors"JIMMY"berG säger:

kostar 500 spänn..... ;)

mb; ' förstår inte.. säger:

knappast ;)

Fors"JIMMY"berG säger:

annars har jag ett erbjudande för dig i så fall

mb; ' förstår inte.. säger:

jaså :P?

Fors"JIMMY"berG säger:

för 200kr kan du få sova i källaren

mb; ' förstår inte.. säger:

hahahaah :D

Fors"JIMMY"berG säger:

finns ett alternativ till

mb; ' förstår inte.. säger:

vad är det då? balkongen för 100 eller`?

Fors"JIMMY"berG säger:

nää

om JAG ger DIG 500 spänn så stannar du hemma....haha

mb; ' förstår inte.. säger:

hahah :p

aldrig ()

Fors"JIMMY"berG säger:

faaaan

mb; ' förstår inte.. säger:
;)

Innerst inne så vill han att jag ska komma, det är som han sa längst upp där faktiskt, egentligen, jag vet det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0