Lördag

Idag har det inte hänt mkt.. Alexandra väckte mig i morse ngn gång och frågade om jag skulle ha frukost.. Men jag insåg att det var för tidigt, för jag orkade inte kliva upp, så jag sov vidare!
Vaknade igen vid ungefär halv elva kanske.. Då såg Jonte att jag var vaken och kröp ner hos mig och gosade lite :') Sööötplupp! Så då klev jag upp typ.. Fick sms av Sandra att jag skulle logga in på msn lite senare, så jag gjorde det! Hon berättade om ngn sjukdom som kan finnas i landet vi ska åka till kanske, eller 24 st från skolan får åka ;o hua!
Sedan fikade jag iaf.. och sedan slog jag på min egen dator och kopplade in internetkabeln i den och försökte plugga lite medans Jonte sov, men det gick väl sådär..

Nu sitter jag här i soffan, Jonte har precis vaknat (: Vet inte riktigt vad vi ska göra.. Typ sitter här och uggla hela dagen? jaja, får se hur resten av dagen blir, orkar inte skriva mer!
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0