Lördag

Blev inget skrivande igår, kände helt enkelt inte för det! Sov ju hos Sandra natten till igår, och ja, vi försov oss! Skulle ha svenska klockan 9... Vi hade ställt klockan på halv 7 och var vakna då, men något gjorde att vi la oss ner och blundade lite, så ja... Det går liksom inte att hindra att man somnar om då och det gjorde vi :p. Vaknade vid halv 10 kanske, och svenskan slutade 11.. Inte en chans att vi ens skulle hinna in och vara där en stund! För vi båda hade hyperkrull och var trötta som två as, så vi låg kvar i sängen i stället! Sedan så gick vi ner och skulle fika,men det fanns inget smör! Då gick vi till hennes morbror och tjuvade lite (a), och vi hann gå tillbaka med smöret innan han kom hem :D! Sedan så gick vi upp igen, spelade Wii! Vid ett så började jag och platta bort mitt krull, sedan så ringde Alex och sa att hans mamma skulle hämta oss, om ca 10 minuter ;o då vare bara att skynda sig! Men vi hann i alla fall bli klara, stod t.o.m klara ute innan hon kom :D
Mig släppte hon av i stan, för jag skulle till skolan och prata med Daniel.. Sandra åkte vidare med henne till sjukhuset, eftersom Alex låg där :( Han hade fått åka in på akuten dagen innan den stackarn...
Jag gick till skolan och pratade med Daniel, menja.. Han var väldigt stressad och hade mkt och göra, så det kändes inte lika bra att prata med honom som jag trodde såhär efter det långa lovet =/ menmen...
Sedan tog jag bussen hem och gjorde ingenting! Eller jo, jag satt vid datorn... Försökte hitta ngn att åka in till stan med och kika på innebandy turneringen som skolan höll i, men icke! Alla var så jävla tråkig! Och bara för det så höll jag på och dö av uttråkning, helt allvarligt! Men vid fem halv sex så gick jag och Maria till Sandra och hämtade en film som vi hade hyrt, eftersom Sandra var hos Alex.. Sen gick vi hem och fick pengar av mamma till att gå på pizzerian och köpa mat eftersom vi är så lata och orkar inte laga ngn mat.. Blev där ett tag eftersom dom är så seg, lite skatt blev det ;p Jag som fick min syster att skratta som vanligt, haha :D Ja, jag är rolig jag hahaha! eller så inte
Sedan gick vi hem och åt våran mat och hela kvällen så satt jag vid datorn/Xbox och dog..

Imorse så vaknade jag först vid 10, men tyckte att jag kunde få sova lite länge, så jag sov till elva typ.. Då satte jag mig upp i sängen för att inte somna om.. Slog på tvn och datorn och har suttit här i sängen heeeela dagen, håller på och dör av uttråkning!!! Måste plugga egentligen, men jag är så less så jag orkar inte! Snart ska vi äta också, korvstrofanof och ris, usch! Gillar inte det jag, speciellt inte mammas ;s, hua! Menmen, får ta och äta lite iaf, och sedan äta mackor ((((:

Ja, nu ska jag väl tråka vidare, om det är ngn som vill göra ngt så äre bara att slå en pling, eller bara slå en pling, eller nått... har inga pengar på telefonen :( det suger!
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0