Lördag

Igår vare skola.. Var där från halv nio till tre :O! Först från halv nio till halv elva så vare praktikgrupp med Andreas, astråkigt! Vid tio gick jag och Sandra ner på stan för att kolla om vi såg något roligt ställe som vi skulle kunna ha får APU på, men icke! Sedan vid elva vare lunch, hamburgare, äckligt! Skolans hamburgare är äckliga allstå. Så vi halv ett gick vi ner på doken och köpte tre cheesbugrare var och en liten cola var, sedan gick vi upp till skolan och åt dom.
Klockan ett skulle vi egentligen ha matte, men eftersom Farzad är helt körd så blev det ingen matte alls. Vi frågade han om vi kunde få lite tid av matten till o göra klart en uppgift i Daniels ämne, eftersom den skulle va inne innan klockan fem för betygen skulle sättas, men det var tydligen inte okej för honom, men han kunde ju typ dra och skita ner sig eller nått.
Så vi satte oss och gjorde den uppgiften, även Josse kom och höll och sällskap ;d (sandras kusin). Vid tre var vi klara, sedan snurrade vi runt på stan vi tre. Dom skulle nämligen äta på kina, så jag hakade på dom ;D.

Men ingen kina blev det, för det var helgbuffé och då var det dyrare än vanligt, så vi gick till donken ist.. Men vi var visst inte så hungriga och sugna på det som vi trodde, jag och Sandra, så hambugaren fick följa med hem..
När jag kom hem så gjorde jag inte alltför mkt, typ slog mig ner vid datorn, och kollade på lite tv.. Sedan vid halv 9 kanske så gick jag hem till Sandra :D Där var hon, Alex och Adam, så jag gjorde dom sällskap. Vi satt i köket och snackade lite, sen efter en stund gick Adam, så då satte sig Alex i vardagsrummet och vi satt kvar i köket och åt lite glass (: Sedan kollade jag och Sandra på massa kort :D Sedan valde vi uy några kort och gick in till Sandras morbror och scannade in dom i datorn och förde över dom till Sandras ubs-minne.. Då var klockan vid tolv kanske, ngt sånt iaf, så jag bestämde mig för att gå hem efter det.. Väl hemma så satt jag vid datorn en stund, sedan la jag mig och sov

I morse så vaknade jag vid tio, då gjorde jag det gamla vanliga, slog på tv'n och datorn och kollade runt.. Sedan åt jag lite frukost och sen har jag bara legat och degat i min säng, tråkigt värre.. Men nu har jag inte så mkt mer att skriva!
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0