Lördag

Lika slö dag idag som alla andra dagar... Har inte gjort något annat än och gått på affären fram och tillbaka med Alexandra.. Typ legat i soffan hela dagen. Men något vettigt har jag i alla fall gjort! Jag har läst min bok! Har endast ett kapitel kvar nu, och det känns skönt! Bara det att jag inte orkar skriva, det är mindre roligt! Menmen, någongång måste det göras också, men inte idag inte!

Efter att jag och Alexandra hade varit på affären så gjorde hon i ordning maten, så då åt vi osså... Sedan satte jag mig i Jontes säng med honom och läste lite :) Han är så söt! Sedan satte jag mig där jag sitter nu, vid datorn! Jonte har feber, Lucas är grinig och Jimmy är sjuk, skulle kunnde tro att han ligger för döden, helt ärligt :p.. När karlar/män (kalla det vad ni vill) är sjuk så är det verkligen som om de är nära och dö... Det är verkligen så! Men jaja, dom vill väl att man ska tycka synd om dom eller nått.

Nyss fick jag springa in i köket och ta reda på Jonte, han hade hällt all kattmat i kattens vatten, så det blev en enda stor soppa av allt :p.. Så fick slänga den sliskiga maten och sedan fylla på nytt :) Och direkt efter det så skulle han få för sig att byta film själv också.. Han är otrolig den ungen :p Och när jag sa till honom att det var "ajaj" (=fy, inte röra.. För er som inte förstod) så började han slåss och ha sig.. Han börjar oftast med det när man säger till honom på skarpen, sånt får man räkna med ;)

Men nu ska jag väl typ göra ingenting, läsa klart det sista kapitlet i boken kanske? Det är faktiskt spännande ;D Eller det är jönssonligans största kupp på 5:an nu, så jag ska kika på den! Skriver nog imorn, och förresten så ska jag åka hem imorgon, så jag kan umgås med Sandra innan skolan börjar på Onsdag.. Blir så ett sätt skönt att börja, men samtidigt  så vill jag inte, för det betyder ju också att all jävla pluggande startar igeb :/. Menmen, that's life!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0