Måndag

I morse vaknade jag för av Marias förbannade väckarklocka som bara ringde och ringde, och inte fan stängde hon av den ;o! Mamma fick skrika på henne för att hon skulle stänga av den, så hon tyckte nog också att det var jobbig att vakna till... Maria har alltid så störande väckarklockssignaler på mobilen, förstår inte.. :p
Men jag la mig i alla fall och somnade om, riktigt skönt! Sedan vid 10 så ringde mammas mobil, det var jobbet... Dom ville att hon ska jobba ikväll.. Så jag tänkte att jag bara ska blunda en liiiiten stund till, men icke! Vaknade sedan vid tolv ist :|. Då var det bara att hoppa direkt in i duschen, eftersom jag hade tänkt att hänga med Sandra in till stan.. Sagt och gjort.. Hoppade in i duschen, sedan ringde Sandra och sa att hon skulle göra sig klar osså, sedan skulle jag höra av mig när jag var klar. Fönade håret lite, plattade det, sedan så satte jag upp och det klädde på mig.. Sedan bar det av mot bussen där Sandra redan var :)

Väl inne i stan så var Alex, hans kompis Johan och Sandras lillebror Simon redan där, de åkte bil med Johan :) Vi gick runt lite och kikade... Vi åt även p donken, riktigt gott! Mättande också, eftersom varken jag eller Sandra hade ätit ngt.. Sedan så for Alex och Johan, de skulle på hockey.. Så jag, Sandra och Simon gick till hm och ebgames, sedan tog vi bussen hem till mig! :)

När vi var hemma hos mig så visade jag min kära syster Maria vad jag hade handlat, en kofta, en långtröja att ha innanför koftan eftersom jag inte tål den och en tunika eller vad det heter, haha! Sedan tog jag min dator osså gick vi ut till bilen, för Sandras pappa var snäll och hämtade oss så vi slapp gå :)

Så nu sitter vi här... Sandra spelar lite Wii, hon och Simon köpte nya spel förut, så hon testar dom.. Och jag sitter och fixar och trixar lite med Sandra icke fungerande dator... Eller hon kan ju va inne på felsäkert läge, men jag ska försöka trolla lite så det blir sitt gamla vanliga jag igen ;) Mickis fixar ni vet ;)!! Höhö, men nu ska jag trolla vidare, kanske skriver senare!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0