Måndag

Ett tag sedan jag skrev nu, men det har väl inte hänt så överdrivet mkt ändå! Det enda som jag gjort är att jag var med Sandra upp till Fille i lördags, höll henne sällskap ;). Vi spelade kort, mkt trevligt!
Senså har jag bara suttit hemma hela helgen..

Idag var det skola (ovaligt?).. Började halv nio med praktisk marknadföring.. Där skulle vi jobba i grupper och inreda plan 1 med 5000 kr, det var ju bara en uppgift, vore roligare om det var på riktigt ;). För det är ju så att dom håller på att renovera plan 1 nu, för till hösten tillhör de Thorén Business School ;D höhö.. Hoppas att vi får det planet, vore fett skönt, plan 1 liksom! Slippa alla trappor när hissen går sönder, vilket den gör väldigt ofta!
Efter den lektionen hade vi iaf engelska, fick ngn uppgift där vi ska skriva om ett ställe i USA och motivera vrf man ska besöka det o grejer.. Tur att man får va 2 och 2, jag är ju självklart med Sandra! (:
Sedan hade vi lunch, då jag och sandra tog oss två cheesburgare på donken för vi var inte sugna på skolmaten (:

Klockan ett började svenskan, då vi fick tid att jobba med Ljubljana projektet :).. Och projektplanen skulle ju vara inne klockan fyra denna dag, så det var bara att sätta igång! Men vi vart inte klar den lektionen... Så sedan hade vi matte, men jobbade ist med projektet, eftersom vi inte var klara.. Och fem i fyra så skickade vi in den (: Nicenice!

Sedan slutade vi, vart en hel del bus innan vi lyckades komma ut xD hahaha! Jag, Sandra, Joss och Fredrik hade rätt skoj, först så åkte jag och Fredrik ner med hissen utan Sandra och Joss, medans dom stod vid entren (på insidan) och skämde ut sig till städ Sara, haha :D Dom trodde nämligen att vi stod utanför så dom stod och sa massa saker genom dörrspringan, haha :D Måste sett roligt ut när Sara kom där och inte fattade ngt :D Sen när vi skulle åka hissen så låg Fredrik på golvet när vi skulle kliva ut, sedan ramlade sandra och satt på golvet, så jag tänkte kliva över henne eftersom jag stod längst in och ingen flyttade på sig, och självklart så drar Sandra ner mig också, haha! :D Sedan tog vi bussen hem (: Åkte hem till Sandra och åt, så nu är vi här :) Nördar med datorerna lite i sängen ;D, ska väl kanske vandra hem snart eller nått ^^ Men orkar inte skriva mer nu :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0