Onsdag

Första dagen i skolan efter lovet, och jag kan ju lova att det var tungt att ta sig ur sängen i morse! Men, cool som jag är så pallrade jag mig ur sängen vid tjugo över sju och gjorde mig då i ordning för skolan! Smsade även Sandra och frågade hon om hon var vaken, inget svar... Ringde också, eftersom jag trodde hon låg och sov, inget svar... Då var jag nästan bombsäker på att hon låg och sov, men inget kunde jag ju göra åt saken.. Så jag fortsatte att fixa mig. Och tillslut så ringde lilla Sandra :D Först lät det som om hon nyss hade vaknat, men hon var bara lite hes som tur var! Hon var vaken och nästan klar, så vi tog bussen som gick 08.20..

Väl på skolan så hade vi typ inget speciellt, eller asså.. Vi samlades klassvis osså höll våra mentorer på att surra en massor, jobbigt! Sedan så, vid tio halv elva så hade dom surrat klart... Då skulle vi ha vanliga lektioner, men eftersom vi egentligen hade idrott på schemat, och vi har ingen lärare för Kee Yoon har slutat och den nya kommer inte förren om två veckor eller nått ;s, så det blev en lååång håltimme, ända tills efter lunch klockan 12. Så istället för lektion sprang vi ner till stan och kikade, jag, Sandra och Joss. Pengarna bara flög iväg! Det blev en ny långtröja, tre ögonskuggor, en glittereyeliner, ett par shorts, en chicken wrap.. Sedan pallrade vi oss tillbaka till skolan för att ha småföretagande A med Daniel.. Gjorde väl inte alltför mkt på den lektionen, men det var ju första dagen på skolan, så mer hade jag inte förväntat mig av mig själv! Den lektionen flöt på, sprang ner på stan för jag hade visst tappat min halsduk, men den återfann vi snabbt ;) Det var även då vi köpte chicken wrap, men den var inge god för dom har gjort om dom!

Efter småföretagande så hade vi mentorstid med Boel, hon surrade på i massor som vanligt... Sedan hade vi matte, gjorde inte alltför mkt där heller xD. Hade först en genomgång så Sandra var tvungen att gå ifrån oss =(, sen hade hon genomgång, och medans sprang jag och Joss upp för att kolla om daniel var där, men icke! Sedan vid halv fyra så slutade vi faktiskt :)

Vi packade ihop sakerna för att gå ner på stan igen, medans Joss, Bea och Evelina gick till bussen.. Sandra och jag köpte nya tigths :) Sedan träffade vi Alex, Fille och Adam, som vi gick till bussen med :)

Väl hemma i bredsand så bar det mot Sandra.. Hon har tvungat mig att sova här, men jag har inget emot det, så det får bli så :D alltid lika skoj! Så nu nördar vi här med våra datorer, vi måste plugga =( men vi orkar inte justnu, får se om det blir ngt senare... Men nu orkar jag inte skriva mer! kanske skriver ett inlägg lite senare, om jag har ngt på hjärtat!

puss&smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0