Onsdag

En hemmadag idag... Gjorde klar matte-rapporten, som skulle in idag. Skönt att ha den borta iaf!
Har typ legat i sängen hela dagen idag, haha! Typ sett gridiron gang och you got served, började på gridiron gand igår kväll, men hann inte se klart för jag skulle ju sova också.. (:
Spelat Xbox har jag också gjort, fifa09<3.. Vinner gör man hela tiden också, hah! Och samtidigt som man spelar blir man ju sugen att spela fotboll själv :p. Ska ta tag i träningen nu med Sandra, vi ska ju börja gymma när vi får pengar ;). Då blir det att träna upp konditionen och sedan börja i ett lag! Ända som behövs är ett par grusskor :) Längtar tills jag ska börja spela faktiskt :)

Mjaa.. Har nyss ätit iaf, wok :D Asgott! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, får se (: orkar iaf inte skriva mer..
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0