Onsdag

Skola idag då.. Kom i tid för en gång skull, haha :p.. Kom precis då vi skulle börja. Vi skulle lyssna på ngn föreläsare, trodde vi var tvungen att sitta där aslänge för lektonen var rätt lång, och min mage KURRADE, asmkt :p asjobbigt, för den kurrade inte direkt tyst, haha! Men vi slapp iaf att sitta där länge.. Föreläsaren babblade en stund, halvtimme kanske? sen fick vi iaf gå..
skulle ha lunch 10.10, eftersom vi skulle ha idrott efter, men maten var sen.. Fast det gjorde inte mig o Sandra ngt, för vi var inte med! Istället så var vi kvar på skolan och dampa lite ^^ Höhö.. Mja.. sedan 13.20 hade vi matte. Skulle egentligen ha prov, men gjorde jag det? ICKE! HE HE HE, kände mig inte riktigt redo för ett prov, eftersom jag inte ens börjat på kapitlet xD.. Kan bli så ibland.. Så ist satt jag med Sandra uppe i grupprummet och jobbade lite.. Men bara lite (: .. Sedan vid tre så slutade vi.. Gick ner på stan till Alex, sedan for vi hem.. jag hem till mig och Sandra o Alex hem till Sandra.
När ja kom hem så typ satte jag mig vid datorn, sedan åt ja, och nu sitter jag här igen, mkt till liv jag har, jag vet..

Men ne, jag har ingen lust att skriva mer nu!
bye!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Goddagens min kära dam! idag är dagen så jag är bjuden på finmiddag hemma hos dig, jag tar på mig min fina uniform och kommer precis i tid, klockan 6 som vi sa! shululululu little lady!

2009-01-29 @ 11:49:24
URL: http://sandraliiten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0