Sleeeeptime?

Efter att jag skrev förut så tog vi oss en liten tupplur, och skönt var det! Jag har ingen aning om när vi somnade, men när det var mat så kom Sandras mamma och väckte oss, men vi lyssnade typ inte och somnade om igen xD. Kan lätt bli så om man inte sover på nätterna, haha! Vi vaknade iallafall vid 6. Jag vaknade av att Sandra säger till mig att min mobil ringer... Det var mamma som ringde, men jag var helt borta i huvudet och sluddrade som bara den, så jag kan inte ha varit så rolig att prata med xD.. Sedan gick vi ner och åt lite mat :)..
När vi hade ätit så gick vi upp igen och la oss i sängen, sega flickor! Ringde upp mamma för att kolla vad hon ville innan, för jag minns nämligen inte vad hon sa, och inte vad jag sa heller för den delen xD..
Sedan gjorde vi väl inget speciellt, låg mest i sängen och segade.. Sen så hade Sandra typ kuddkrig med Simon xD, haha :D Hon vann förstås! Hehe.. Vid kvart i nio så vandrade jag hemmåt.. Själv :(. Blev så för Sandra ville duscha hemma osså, men det gick ju bra det också :)..

När jag kom hem så hoppade jag direkt in i duschen! Ville få det gjort eftersom jag var gristrött! Men duschen piggade nog upp mig lite, tyvärr :/ .. Menmen, kommer nog kunna sova snart ändå, för jag är fortfarande trött! Justnu sitter jag och tar emot bilder från kusin Emelie :) Ska göra en header åt henne snäll som jag är, hehe ;) Men det blir nog imorgon, för tänkte ta och lägga mig snart.. Kanske påbörjar det, men klar blir jag inte ikväll :)
Men nu ska jag ta ur handduken ut håret och se lite på tv, skriver nog imorgon!
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0