Smaaaart!

I helgen så var Marias pojkvän Robert här och umgicks med Maria.. Osså hade han med sin bärbara dator som han laddade ner filmer på, en till Maria och han som dom skulle se den kvällen, osså en film till mamma.. Senså gick jag in i Marias rum för att kika lite vad dom gjorde, så jag ställde mig i dörröppningen och kollade, sen så kom mamma och ställde sig också där..

Maria: - Vi håller på att ladda ner filmen du ville ha nu mamma.
Mamma: - Jaså? Får jag den på skiva sen då?
Robert&Maria: - Ja
Mamma: - Men kan man ha skivor i den där då? (asså den bärbara datorn)
Jag: - Näe mamma, Robert ska trycka in ett videoband så du får filmen på det!
Mamma: - Riktigt så dum är jag faktiskt inte

Det skulle man faktiskt kunna tro ibland xD! Alla fick sig ett gott skratt efter min kommentar där vill jag lova, tror att Maria nästan dog xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0