Söndag

Nu är man hemma för första gången på hela lovet, haha! Jag har ju varit i Nacksta nästan hela lovet, i början var jag hemma, men dagen innan julafton bar det av dit, så det var rätt skönt att komma hem!

Mamma har använt mitt rum som ngt avlastningsrum kan jag tänka mig... Stod massa saker som inte hör hemma här.. Pantflasksäckar och massa annat, menja, sånt får man räkna med när man inte är hemma helt enkelt!
När jag kom hem sisådär vid halv åtta så packade jag upp mina saker... Slog på datorn gjorde jag också, sedan satt min syster och tog lite musik av mig, för hon har fått låna sin pojkväns bärbara, snällt :)! Sedan testade jag mitt nya Xbox-spel som jag fick i julklapp, Crash.. Fast jag vet ju redan hur det går till eftersom Alexandra fick likadant och hon har nördat det :p.. Det märktes i alla fall att mitt Xbox stått orört, DOSAN VAR ALLDERLES DAMMIG ;o! Katastrof, stackars lilla Xbox, haha.. Näää, skojas bara, men dammig var den!

Sedan har jag bara suttit här vid min kära dator... Ska snart träffa min kära Sandra som jag inte träffat på väldigt länge! Hon ska få sin dator som jag har.. Eftersom en viss människa inte hade kollat på den, och tydligen inte kunde fixa den, så hämtade jag tbx den! Höhö.. ;)

Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på... Kanske ska träffa Sandra :)? Ska i alla fall upp till Bert fram och tillbaka och hjälpa han och Christopher med ett spel som dom nästan inte förstår sig på.. Så jag ska väl göra mig ett försök till att förstå, vet att det låter knepigt att JAG ska fatta ngt, HAHA! Men ett försök kan man ju alltid göra ;)

Endast två dagar kvar på lovet ju, Måndag och Tisdag ;o! Sedan på Onsdag börjar fansplugget igen... Skönt, men samtidigt jobbigt med allt pluggande... Menmen, bara att stå ut till nästa lov! Men det har ju sina jobbiga stunder det också... Mja.. Ska väl ta och njuta av den sista ledigheten genom att sova ut! Nu när man sover hemma så är det ju ingen liten Jonte som kommer och skakar på en och säger att man ska vakna, så då får man sova tills man själv vaknar första gången :) Fast han har inte varit så jobbigt.. Det har ju funnits de mornar som han inte kommit in i vardagsrummet alls och lekt, men sedan finns det ju de mornar som jag bara haft lust och kasta in honom i sängen, hehe :p.. Har ju varit med han och Lucas hela lovet, så lite tomt kommer det ju kännas. Saknar redan dom två små gosungarna :(, så förhoppningsvis tar det inte så lång tid innan jag träffar dom igen :') ... Saknar även min kusin Kristoffer, riktigt mkt! :(

Men nu ska jag typ glo på tv'n, kanske spela lite Xbox och nörda här i väntan på att Sandra ska komma :) skriver nog imorgon eller så!

puss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0