Söndag

I morse blev jag återigen väckt av Alexandra som undrade om jag skulle ha frukost, men det ville jag inte, utan jag ville sova (: .. Så jag låg i soffan till tolv, sov för det mesta, men vaknade lite då och då av Jonte.. Men även av Alexandra och Jimmy som alltid ska slåss :p haha!
När jag klev upp så åt jag iallafall frukost.. Idag var det iallafall ingen Jonte som skulle ha macka, för han sov! Eller nä, han skulle till att sova! När jag hade fikat så kollade jag på när Alexandra spelade crash eller nått.. Minns inte vad vi gjorde, men ngn gång under dagen spelade hon iaf xD.

Vid 4, halv 5 åt vi mat.. Makaroner och korv! Och efter maten så slängde jag ner Jonte i ett bad, eller asså jag slängde ju inte ner honom, men ni fattar nog ;). Alexandra hoppade sedan ner med honom medans jag satt vid datorn, eller jag stod faktiskt! Dom har den bärbara PÅ databordet där den stationära står :p Så man kan inte sitta :D. Sedan när Jonte hade badat färdigt så torkade Jimmy honom medans jag klädde av Lucas. Det var nämligen hans tur att bada med mammsen (: Medans han badade så lekte jag med Jonte.. Jag knöt ihop hans snutte osså spelade vi fotboll med den, det tyckte han var kanonkul ;D hehe! Sedan när jag knöt upp den så vart han sur, så då vare bara att knyta ihop den igen och spela vidare! Efter ett tags spelade så var även Lucas färdigbadad, så jag tog upp honom och torkade honom osså.. Jag trodde verkligen att han skulle kissa på mig, men icke! :D Tog en stund att torka honom, eftersom han inte riktigt vill sammarbeta, teamwork är ingenting för honom! Och han är ju lite knubbig också, så det var några väck att torka, haha :D Men lika söt är han för det! Det var även första blöjan jag tog på honom! Deni! Höhö

Efter allt badande så kom Katta och hälsade på... Hon lekte lite med Jonte osså, sedan så skjutsade hon hem mig (:
När jag kom hem så pluggade jag in datorn, asså strömkabeln (: Nördade lite, sedan tappade jag upp ett bad!
Så nu har jag nyss badat typ:p.. Ska ta mig ngt att äta tror jag, är lite hungrig (a) Fast det är ju inte helt ovanligt xD. Imorgon blire skola, jobbigt! Och fruktansvärt tråkigt! Börjar på period tre, vilket innebär nytt schema och nys kurser.. Bort med Arbetsmiljö och säkerhet A, och Småföretagande A med Daniel, och dit med Praktisk marknadföring med Andreas (suck!!!) och Administration A med Daniel... Vill inte ha Andreas, är inget "big fan" av honom jag inte... Menmen
Näe, nu kurrar magen, så dags att ta ngt att äta (:
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0