Söndag

Huuua, jag är trött! Vaknade vid elva. Då slog jag på datorn och tv'n som vanligt.. Så jag har inte hunnit göra så mkt än, klockan är ju bara 11.50 typ.. Ligger och tittar lite på körslaget, repris från igår.
Idag blire en tråkig vanligt söndagsjävel... Fast jag hade tänkt rensa lite i garderoben, det är mycket där som jag inte använder och det tar massa onödig plats! Men får se hur det blir med det, om jag orkar vill säga.. Måste plugga också.. Och som om jag inte vore tillräckligt less, så kom jag på att vi har ett prov på torsdag -.- .. faaaaaan vad saker det är hela tiden! Ju mer som kommer, desto mer får man ju som släpar? För jag har ju redan saker som släpar, och om de då kommer mer och mer saker hela tiden så gör man ju de nya sakerna, om man gör dom alltså, och då släpar dom gamla sakerna ju ännu mer :s. Skolan kan för tillfället dööö! Och allt ska vara klart innan den sista den här månaden, för då ska betygen vara satta, lycka till Mikaela säger jag bara!

Men nu ska jag väl gå och äta frukost eller nått.. Skriver kanske senare om ja känner för de!

puss&smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0