Systeryster, bra eller dåligt?

Hahaha! Förut gick jag in i köket för att fylla på mitt glas med cola, och min syster var också i köket.. Sedan ställde jag det antigen i köket eller på mitt rum, minns inte:p.. Sedan gick Maria in på toaletten och då gick jag också in där och låste in oss :D. Sedan var vi därinne en stund, hon fick inte komma ut, haha :D. Sedan så släppte jag ut henne, för att jag skulle gå på toa :p.
När jag satt där på toa så hör jag att hon har ngt fuffens för sig.. Sedan när jag kommer ut ifrån toan så tänkte jag dricka min cola som jag tog, men jag hittade den inte ;o. Jag tittade både i köket och i mitt rum, eftersom jag inte visste vilket av ställerna som jag ställde det på.. Men icke, det var borta! Sedan kom min syster ut ur köket, och jag fattade att hon hade gömt det, så jag frågade vart det var.. Men ja, hon sa bara: "Vadå, vad pratar du om? Jag vet väl inte vart du har ställt ditt glas!".. Men hela vägen till hennes rum så tittade hon inte ens på mig nör hon sa det, för hon kunde inte hålla sig för skratt :p.. Så jag fick gå runt och kolla om jag hittade det själv.. Sedan efter ett tag så kom mamma hem, och hon frågade vad jag letade efter.. Så då sa jag att jag letade mitt glas för Maria hade gömt det :p.. Sedan gick vi två in i köket, och jag fick för mig att kolla i kylskåpet för att kolla om mitt glas var där.. Och tro det eller ej, men där var det! Haha.. Gick in till min syster och sa "Fan va sämst du är:p!", men hon spelade fortfarande lika oskyldig xD

Och allderles nyss skyllde hon på mig att jag hade rivit ner saker i badrummet ;o! Det måste hänt när hon försökte låsa upp då jag låste in henne.. Men mamma frågade nu vad vi hadde gjort i badrummet, då sa hon "Titta inte på mig, fråga Mickis" .. Det var ju lika mkt hennes fel, MUPP! Menmen, så är det att ha syskon ibland! Det följer liksom med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0