Tisdag

Ja, idag är det tisdag, som det också var för en vecka sen... haha, näe, men skämt ådiso:p.. Eller ja, det var inte ens roligt?
Igår kväll vid kanske åtta halv 9 så for vi in till stan för att ta en fika med Joss på Barista (: .. Väl inne på stan så stod jag och Sandra utanför Barista för att ivänta Joss som fick skjuts av sin mamma :p. När hon kom så gick vi in och tog plats, och sedan beställde det vi var sugna på :p.. Vi satt där till typ 10, då dom stängde.. Sedan traskade vi ner till navet och väntade på bussen som skulle gå 13över. Vi alla tog bussen hem till mig där vi skulle tillbringa natten ;D..
När vi kom hem till mig så tänkte vi göra lite nytta, men icke! Vi skrattade mest, och mamma fick damp för att vi inte var tyst, haha :D Sånt som händer ibland.. Vi la oss för att sova rätt sent, inte helt ovanligt!

I morse så ringde mitt alarm på mobilen klockan 9, då vaknade vi iaf.. Men vi klev inte upp direkt utan snackade lite.. Sedan så klev vi upp och gjorde oss i ordning..
Vid elva var vi på skolan, då vi började alltså... Då hade vi engelska med den nya engelskaläraren som har en mycket jobbig dialekt när hon snackar engelska, trodde jag skulle avlida! Fick inte gjort alltför mkt den lektioner heller satt, vilket inte är helt ovanligt! Höhö
Sedan hade vi lunch, och det var äckligt så det blev inge av med att äta! Istället gick vi ner till stan för att fördriva tiden lite.. Mja, sedan klockan ett hade vi en lektion utan lärare.. (y)

När vi hade slutat, eller ja, vi tog oss tid att sluta typ. Då försökte jag ringa min syster eftersom jag skulle gå på stan med henne, men det var typ nätproblem så det gick inte xD. Efter många om och men fick jag tag på henne, men det bidde ingen stan, för hon skulle typ GÅ in, och jag orkade inte vänta på det! Då tog jag bussen hem själv, eftersom Sandra fick skjuts hem av Alex kompis innan :)
Väl hemma så var det helt tomt här, mamma är på birsta med Bert och Maria går ju som sagt till stan.. Ashungrig är jag också! Menja, ska väl vänta på att mami ska komma hem och göra mat till mig! Medans ska jag väl försöka göra klart matten som ska va inlämnad imorgon, (y) Good Luck to me! Som avslut kan jag väl berätta att Jonte hade ropat på mig i sömnen igår den sötungen! Han hade ropat "Picki! Picki!" Haha :D Söt han är! Han kan ju inte säga Mickis riktigt, utan säger Picki, och förut sa han ju Kicki, så hellre Picki :D. Lär väl få heta Pippis snart, också... Det lär inte förvåna mig, Elias kallade ju mig de:P
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0