Tisdag

Imorgon är det skola, och jag vill inte! Lovet har gått allderles för fort och blääää för skolan!

Igårkväll så kom Alex och Johan och hämtade mig och Sandra, vet inte riktigt när det var, men kanske 10 eller nått? Då for vi en sväng med bilen ut till Matfors.. Alex och Johan skulle hälsa på några där, som hade fest :p.. När vi hade varit där (jag och Sandra stannade kvar i bilen när dom gick in och hälsade på alla) så for vi på max :D. Alla köpte ngt att äta, sedan for vi hem till Johan och åt den extremt goda maten.. Synd bara att min hamburgare var så sliskig att jag inte ville äta upp den :(. Menmen, vi umgick lite.. Och när hockeyn började, vid halv två och det var Sverige som mötte Kanada, så ville jag och Sandra inte kolla på den... Så vi kollade på Babe ist, den modiga lilla grisen ni vet :D!  Vi hade rätt roligt åt alla fula röster, och speciellt de där råttorna, haha!
När hockeyn var slut så skjutade Johan hem oss, till Sandra.. Vi var väl hemma vid fyra, halv fem.. Väl hemma så fortsatte fixandet med Sandras kära dator.. Näe, så kär var den inte, den var åt helvete! Men tillslut så hittade vi en liten ponny på datorn som inte ville försvinna, trots spybot... Haha, nu tänker ni säkert: "Ponny? Vadå ponny?" Och då kan jag säga er att det var ingen ponny, som egentligen hade varit lite bättre, utan det var en trojansk hästjävel som ville leka lite med Sandras dator! Men genom lite fifflande så fick vi bort den till slut, och nu går den som ett smäck! Duktiga vi är ;)!
Vid sex var fifflandet med datorn klart, så då bestämde vi oss för att sova!

I morse så hade vi (eller jag) ställt min mobil på väckning, så vi inte skulle sova bort hela dagen eftersom det trots allt är skola imorgon.. Så jag hade ställt den på 9, men icke! Jag råkade stänga av den i sömnen :( .. Istället sov vi till tolv, men skönt vare! Då gick vi ner och åt lite frukost, sedan spelade vi lite Wii... Eller Simon och Alex spelade väl, jag och Sandra satt lite vid datorn, senså färgade hennes mamma håret på henne, och jag fick äran och skölja ut det, hihi ;D. Vid sju, halv åtta så begav jag mig hemmåt... Och väl hemma så slog jag på datorn, spelade lite Xbox och tappade upp ett bad, som jag sedan la mig i! Var varmt och skönt... När jag hade badat klart så satte jag mig här, och spelade lite Xbox, men spelade inge länge, för spelet ville inte som jag ville, så då kunde det ju dra åt helvete ;p!! Så då tog jag mig lite tid att skriva om gårdagen och dagen här ist.

Nu ska jag ta och vänta på att mitt hår ska torka så jag kan platta det lite, sedan ska jag bädda upp min säng som jag tillslut ska sova i! Dags att lägga sig snart eftersom skolfan börjar imorgon, och jag vill fortfarande inte! Man måste ju kliva upp tidigt och blääää åter igen :(. Men nu ska väl lite nytta göras här, nej, men jag ska ta ngt att äta, för jag är lite hungrig! skriver imorgon
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0