Torsdag

I morse så började vi skolan 10.10.. Då informerade Fredrik (rektorn) om projektet vi ska göra för att få chansen att åka till Lubljana vecka 22 eller 23 :).. Vi ska typ skriva om ett företag som finns både i Sverige och utomlands, 8 sidor långt ska det vara..
Vi fick typ gå vid halv elva eller nått, då vare lunch.. Fast den var riktigt äcklig, så det blev inge av med att äta! Istället skrapade jag och Sandra ihop lite pengar och köpte lite strips var.. Sedan klockan tolv så vare dags för prov i arbetsmiljö och säkerhet, men vi gjorde det inte (: Så istället stod vi utanför klassrummet där provet var med min dator.. Joss och Sandra kollade när jag pratade med Jimmy på msn.. Vi höll på och vibba varandra hela tiden och skicka blinkningar xD haha, mkt rolig konversation, ni kan få se en bild på exakt hur rolig den var ;).. Sedan så tog vi faktiskt bussen hem till Sandra, jag och Sandra alltså..

När vi kom hem till henne så vare in, och sedan ut igen.. Vi skulle gå upp till en på deras gata och klippa Miltons klor :) Vi gjorde det, satt där ocg surrade ett bra tag, eller hon vi var hos surrade, vi bara "mm, aa" haha :D. Sedan tog vi en skogsprommis hem igen.. Då vare dags för mat! Fiskpinnar :D Aslängesen man åt det, så det var gott och mättande :)
Så nu sitter vi här och inte gör alltför mkt, ska väl ta och försöka plugga lite, vi skulle behöva det...
Men nu orkar jag inte skriva mer (:

puss&smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0