Torsdag

Idag började vi 9.40 :) Hade då administration med Daniel (: Han gick igenom några saker, sedan fick vi tid till att jobba med projektarbetet.. Gick väl sådär med det, höhö.. Vid elva, halv tolv så tog vi oss lite lunch (jag, Sandra, Joss och Fredrik). Var stuvade makaroner och ngn äcklig falukorv, men åt lite iaf..
Sedan klockan ett hade vi svenska, då gick Linnéa igenom projektsrapportmallen :p.. Sedan fick vi tid till att jobba med projektet och ha betygssnack.. Sedan halv tre så slutade vi :D

Då for jag och Sandra hem till mig :) Eftersom jag skulle bjuppa henne på gómiddag idag! Så vi gjorde typ i ordning marinaden till fläskfilén vi skulle äta :).. Superduper! Sedan softade vi lite och tillslut så gjorde vi i ordning maten :).. Asgott vill jag lova att det var! Och snacka om fläskisar vi är! Vi år en hel fläskfilé, en hel påse klyftpotatisar och två påsar bearnaisesås för oss själva, HERREGUD SÄGER JAG BARA! Haha, men gott vare :D Höhö..

Nu har vi iaf ätit och diskat osså :), duktiga flickor vi är, för annars skulle mami min få damp, haha!

*såå vääääärdelös!* sjöng jag nyss, sedan frågade jag sandra:
- vilka är som sjungen den?
- anton och affe, sa sandra..
då började jag skratta och sa:
- näe, men inte dom!
Då svarade sandra:
- JO :D! Med ett skratt förstås!
HAHA, sedan svarade jag ba; ne men jag menade östen med resten! Sedan fattade sandra inte riktigt, utan hon ba; haha va?


Sedan utbröt typ ett asgarv hos oss båda, eftersom när vi diskade så sjöng vi på låten "Maria" med östen och resten, och jag menade vad dom hette som sjöng just "Maria" men det vart ju en missuppfattning eftersom jag sjöng *så vääärdelös* innan jag frågade vad dom hette, haha :d Inte så lätt att förklara med ord här hur roligt det var, men de vare!
(Snodde idén om skrivandet om detta av dig Sandra, hoppas det är lugnt:) )
Vi skrattade även åt massa saker när vi åt, men minns inte riktigt vad det var. haha :D Var iaf så jag fick lägga mig på golvet för jag kunde inte sitta still, haha :D

Har iaf varit en riktig rolig dag med MKT god mat och mkt skratt :) .. tack för dagen honey<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0