Torsdag

Ja, inatt sov jag ju hos Sandra :) Vi satt uppe och spelade Wii till klockan 3 på natten (a), vi kunde verkligen inte slita oss.. Sedan när vi skulle sova, så fick vi ngt fnatt och låg och garvade ett tag, haha! Sedan vart det knäppt tysr osså somnade vi.

I morse så hade vi ställt klockan på 9, efter många om och men igårkväll så kom vi fram till att 9 skulle vi upp... Men inte blev det så! Det tog oss en timme att ta oss upp ur sängen, hahah ;D. Men vi hann allt som vi skulle göra ändå, och vi tog den buss som vi skulle, även om vi kunde ta den som gick senare! Duktiga flickor :D!
När vi kom till skolan så hade vi typ småföretagande i två timmar.. Vi fick väl inte alltför mkt gjort, rättare sagt ingenting, men roligt hade vi! Haha.. Sedan efter den lektionen så slutade vi, eftersom vi inte har ngn engelskalärare än, så det var skönt! Men vi satt väl kvar typ en halvtimme eller nått på skolan ändå. Jag och Sandra satt och surrade lite med Daniel.. Tillslut så bestämde vi oss för att åka hemmåt! Då for vi hem till mig och hämtade saker, osså åt vi hos mig =) Sedan så gick vi hem till Sandra :)

Så vi ligger här båda i sängen med datorerna, vi har haft väldigt skoj ;D Gjorde oss snygga genom att smika varandra, haha xD. Vart rädd för mig själv när jag kollade i spegeln, hah! Värsta chocken :D. Knäppte lite kort osså.. Sedan hoppade jag in i duschen, och snart så ska Sandra hoppa in också, sedan lär vi ska sova, är astrött ^^

Imorgon blire skola... Obligatorisk närvaro =/ , men så blir det när man hamnar efter! Börjar klockan 9, vilket känns väldigt jobbigt, menmen! Och nu orkar jag inte skriva mer heller, så jag avslutar här!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0