trött.se

det är bara förnamnen på hur jag ska beskriva hur jag är just nu... TRÖTT SOM ETT AS :D haha! fast det var lite värre förut!

Ja, inatt sov jag hos Sandra.. Eller sov och sov.. Vi var vakna hela natten! Vid tolv så gick vi till statoil för att äta en french hotdog, vi var lite hungriga som ni förstår :). Vi satt på statoil till typ tre xD.. Det vi gjorde under tiden där var typ, drack lite kaffe, eller mest Sandra, jag smakade bara :p. Sedan köpte vi en skvallertidning som vi satt och läste :D.. Ja, vad gjorde vi mer? Typ gick runt och kollade vad saker kostade som vi var sugna på :p.. Men vid halv 3 typ så vandrade vi hem mot Sandra, så vi var väl hemma strax innan tre.. Men inte gick vi och la oss inte! Vi började fiffla på med annat :D, typ tvätta, fixa tvätten, fixa gardiner osså ;D.. Höhö, vi är helt otroliga vi skulle jag säga :D!
Vid halv sex så vaknade Simon också.. Så vi visade han lite kulor och pokemonkort som han hade fått av mig :) Glad vart han :D.. Sedan gick vi ner och åt frukost, fast innan så gjorde vi oss klara :p..
När klockan närmade sig sju så var det dags att gå! Vi hade nämligen bestämt oss för att ta en promenad in till skolan för att vara duktiga, så vi stod fast vid den tanken! Vi började halv 9 och var på skolan vid 8 :)

Den eviga väntan på att Josefin skulle komma till skolan var låååång.. Var nämligen nervös på hur hon skulle reagera att jag var på skolan, för igårkväll blev hon lurad att jag skulle åka till Frankrike idag :D haha, och hon gick på det ;D Höhö.. Det enda hon sa när hon såg mig var: "Ja, jag förstod det!". Haha, jag och Sanda garvade :D
Sedan halv 9 så hade vi en lååång lektion, och ni kan ju gissa om jag och Sandra var trötta? Ruskigt jävla trötta var vi xD.. När lektionen startade så sa Daniel att alla skulle komma in i klassrummet för han skulle surra.. Senså när han hade surrat klart så frågade hon om någon hade några frågor om uppgiften. Då frågade Frida mig om jag inte skulle till Frankrike idag, hahah :D. Hade ju hetat så på msn igår för att Joss skulle gå mer på lurisen ;D. Så vi tre (jag, Sandra och Joss) kunde inte göra annat än att börja asgarva, kunde verkligen inte hjälpa det! Men Frida visste ju inte att vi ljög, så klart hon frågade :p

Den lektionen kändes iaf som en evighet, men tillslut så vart klockan 11 och dags för lunch.. Grishungriga som vi var så gick vi in till matsalen.. Men inte fan vare god mat ;o! Hua, ingen mat blev det till magen där inte! Sen strosade vi runt på skolan i hopp om att hålla oss vaken och för att svenskan någon gång skulle börja..
Så ja... tillslut så började den ju, skulle göra en jättejobbig uppgift.. och den gick inte riktigt ihop med två trötta tjejer? Så inget blev det gjort där heller, hjärnan var avstängd! Efter svenskan slutade vi , 13.30 :)

Så nu ligger jag och Sandra i hennes säng och nördar dator ;D.. Har nyss ätit en subway-macka, asgott! Vi är trötta, men vi kan inte sova nu, för vi ska ju kunna lägga oss tidigt ikväll, det var tanken med hela grejen! Men nu orkar jag verkligen inte skriva mer!
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0