HAHAHAHHA

HAHHAHAHAHA!! Asså jag tror aldrig jag garvat så mycket som jag nyss gjorde, fyfan! xD Kan inte sluta tänka på det, hahahahaha!

Katta ringde mig förut och sa att hon skulle skicka ett sms med namnet på ett läkemedel som jag skulle kolla upp för hon var på krogen.. Sagt och gjort så kollade jag upp det, tänkte att det är väl inet speciellt med det liksom, men som jag  garvade när jag såg vad det var! Hon ringde upp sekunden efter och då sa jag att det hette något annat, det var en bokstav som skulle bort på de som hon skrev... Och ni skulle bara höra asgarvet som bröt ut när hon fick veta vad det var! HAHAHAHA ;D Hon garvade som bara den, och jag och mamma! HAHAHA! Ingen av oss kunde ens prata i telefonen, hon gav luren till Sandra (Strömberg) och jag bara satt och asgarvade xD Fyfan, fan årets roligaste nästan!!

Om ni bara visste xD Ni kan inte ens tänka er hur kul det var xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0