Lördag

Goddagens! Höhö

Vaknade vid typ elva, halv tolv idag... Slog på datorn och kollade som vanligt.. Åt lite, och såg på tv!
Nu vill mamma att jag ska följa med till Citygross och köpa dricka, och jag ska väl ta och följa med för att vara snäll liksom :P Vi kanske sticker in på Ybuss och köper biljetterna till Stockholm också, om jag har tur ;) Så man har det gjort liksom, för då finns inget återvändo för mamma! ;) Höhö...
Sen efter funderar jag på att fara till Nacksta ;p För hemma gör man ändå inte så mycket, så det blir nog så :)
Men nu ska jag ta och göra mig klar, och btw, måste fråga Katta (om jag åker till Nacksta) varför dom undrade över det där läkemedlet igår också xD hahaha! Men ja, nu tjatar mamma! TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0