Freeeedag

Sommarlovet är nu här! Skönt kan man tycka, och det gör jag också! Skönt att slippa allt jävla pluggande och måsta ta sig upp på morgonen för att hinna med bussen, slippa all stress! Men nu i början känns det som om jag ändå kommer känna mig rätt rastlös.. Men vi får väl se hur det går, skönt att slippa plugga som sagt iaf! Man fyller ju år om 18 dagar, och det är najs! ;)

Datorn har man kvar också! Höhö ;) Så det är jääävligt skönt, annars hade jag ju inte suttit här och skrivit nu, hade typ suttit här på min säng som jag gör nu, fast utan dator då..

Igår hade vi temadag på skolan, om sex och droger.. En mycket kort dag! Efter det så for jag till Nacksta och sedan in till stan igen för att först kolla på Saras student (En på Kedas sida) och sedan Emelies (också Kedas sida).. Sedan skjutsade Keda hem mig och barnen och så passade jag dom helt själv hela kvällen :) Och eftersom ingen av dom hade sovit riktigt så var det ett jävla liv :p Nä, inte riktigt men, haha.. Jonte var riktigt trotsig och lyssnade verkligen inte på vad jag sa, och Lucas var trött redan vid sex typ och ville sova, och då blir han ju grining, och Jonte sa också att han ville sova :p, lelle sova, fick man höra :P Men han fick vänta och Lucas likaså! Runt halv åtta, åtta hade båda slocknat och då diskade jag lite =) Sen kom Jimmy hem och vid halv elva typ så skjutsade Keda hem mig..

Och idag vare ju skolavslutning då.. Fikade osså på skolan, ost och kex och massa annat :) Trevligttrevligt.. Känns riktigt skönt, men samtidigt inte liksom.. Jaja, sommarlov äre iaf!

Men nu ska jag väl ta och slå på någon film, kanske skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0