Onsdag

Inte skrivit på ett tag nu, men har haft annat för mig faktiskt! :)

Jag vet inte ens vad jag ska skriva, men kan iaf tala om att Kristoffer kommer hem imorn! FYFAN VAD BRAAAA! :D
Så då äre bara att packa storväskan och bo i Nacksta ett tag framöver ;) Midsommar firas alltså där! Stannar iaf hela nästa vecka, sen på söndagen eller måndagen åker jag nog hem, eftersom jag fyller år på tisdagen (30:e) och jag tänkte ju hjälpa mami med tårtor osså, sen får jag se om jag åker med Alexandra och dom direkt på kvällen då hem till dom, eller om jag väljer att stanna hemma en natt :) ..
Sen så kanske vi får besök här hemma snart också :D Micha m. familj kanske kommer om vi har tur ;D Jag hoppas verkligen de =), vi har ju inte setts på typ 8år, så det ska bli skoj! Får se om jag kanske följer med dom ner till Stockholm efter att dom varit här, men det får vi se hur det blir då...

Nää, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0