Tisdag

En vecka sen jag skrev nu, men vad gör det liksom?

Idag har jag gått typ 1,1 mil! Likt mig? Näe, inte riktigt va! Men vi hade typ friluftdag eller vad man ska kalla det med skolan idag.. Skolan hade beställt en buss till brandstationen i alnö, sen när vi var framme där vid tolv så delades vi in i grupper och skulle gå upp till alnös högsta punkt och under vandringen skulle vi komma på en campsång och sjunga den där uppe för att få reda på vem som skulle få fortsätta gå först.. Vi vann inte, men tvåa fick vi gå iaf.. Med karta i skogen liksom

Då var det olika stationer vi skulle göra, först satt Petra där ute i skogen och väntade.. Då skulle vi göra en eld och få popcorn att poppa på så snabb tid som möjligt, tog 2,58 min har jag för mig.. Sedan nästa sak var en fråga, och sedan kom vi till Daniel där vi skulle sätta ihop en militär bår, fast de 3 som skulle sätta ihop dem fick ha ögonbindel, sen fick resten av oss förklara utan att röra liksom. Det gick rätt bra förutom att ena var åt fel håll så vi inte fick ihop den, fan! Sen vandrade vi vidare till Fredrik och där skulle vi fiska, haha! Skulle använda ett kastspö och få nallen som satt på i ett speciellt område för o få poäng. Sen de två sista stationerna var frågor bara, och till slut var vi framme! Sköööönt vare!

Satt där aslänge innan vi fick mat, för 3 av de 6 grupper vi var gick vilse, haha! Lyckat :p Sen grillade vi osså.. När det var dags att åka så åkte jag med Bea och hennes familj :) Åkte först på Ica Maxi för som skulle handla ;D Sen skjutsade dom ner mig på navet så jag kunde ta bussen hem =D Det var en mycket trevlig resa, mycket skratt! :)

Väl hemma så duschade jag och nu ligger jag i sängen och softar lite.. Börjar bli lite trött, så ska väl lägga mig och se film eller nått!

Och på torsdag måste jag lämna igen datorn :(, fan... Riktigt tråkigt och bläää på det. Då blire typ hejdå bloggen och allt annat, menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0