Tisdag

Ja, vad har hänt idag då? En hel del faktiskt!

Hade tid på vårdcentralen klockan 10, mamma och Sandra var med mig :) Först kollade han blodtrycket, och då höll jag på att börja asgarva :p, kände riktigt hur Sandra satt och skrattade, haha! :D Hade iaf lite lågt blodtryck! Sedan skulle han lyssna på hjärtat, eftersom det var de jag var där för.. Och då skulle han dra upp min tröja, och gjorde det också, han kunde liksom inte bett mig göra det inte.. Obehagligt vare iaf :p.. Sen vare väl inge mer.. Han sa att han trodde inte att det var ngt fel, och det var ju bra det, bara om han tog bort de där tror! Sen kom det värsta av allt, hanba till mamma; du har en ganska snygg dotter du, eller inte ganska, hon är ju väldigt fin.. Då tänkte man ba, eeh, okej? :p.. Sen frågade han mamma om hon hade fler barn o grejer, hah! Hua, vilken hemsking!

Sen for vi in till stan, skulle fixa riktigt visa kort, men det var man ju tvungen o va 18 för, så det sket sig.. Så jag och Sandra gick runt lite på stan och kikade, det kliade riktigt i fingrarna faktiskt, men köpte inget ;)
Gick sedan till Coffe House och käkade lite =) Asgott!

Och sedan gick vi till två bleka och solade lite, och sedan satt vi där en stund och snackade, Mattes pappa kom förbi där så vi surrade lite med honom =) Sedan gick vi bort till taxistation där Alex kom och hämtade upp oss :D
Och i bilen sa Sandra till Alex; Du måste skjutsa hem Mickis först för hon luktar äkta iraniesvett och måste hem och duscha så hon luktar svenskt igen, hahahha :D Hon kanske inte sa exakt så, men typ ;D Roligt vare iaf, och Sandra luktade finnsvett ;) höhö, härlig blandning där i bilen kan jag tänka mig ;)

Kom hem, duschade, och nu halvligger jag i sängen och kollar på film, ska försöka plugga lite, det behövs ju om jag säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0