Fredag

Nu sitter jag på skolan och *host* jobbar matte! Har faktiskt gjort tre stycken jääääääätte avancerade tal, Höhö! Snart ska jag vandra bort till Barista och gratta Eric som fyller 18 :D GRATTIS :D:D <3!
Började klockan 9 imorse iaf med svenska, gjorde ingenting! Sedan klockan halv elva så vare dags för engelska.. Gjorde heller ingenting där.. Men sista halvtimmen så kom Petra och då började vi jobba xD Hon hjälpte oss efterblivna människor (: Höhö..
Sedan vare lunch, fanns det ngn mat? NÄE! Den var ju så slut som den bara kunde bli! Så mattanten fick gå och köpa matlådor som vi fick äta.. Åt upp allt asfort för jag var hungrig som en gris!
Men nu ska jag packa ihop här! Ska till Barista som sagt, och Josefin ska följa med mig snäll som hon är (: ! Skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0