I'm back!

Yes folks! Mikaela is back! Åtminstonde för stunden, haha :p..

Kände för att skriva lite om dagen, såhär innan det är dags att sova!
Idag var jag och Sandra i Nacksta och hjälpte till :). Vi passade Jonte och Lucas, mina små gofisar :D! Osså beställde dom mat från biteline, perfekt! Asgott vare också ;D Höhö... Vi kom iaf till Nacksta vid 4 kanske, och innan det var vi på apoteket för jag skulle hämta ut Alexandras medicin.. Sen efter det for vi till hennes nya lägenhet. Jättefint där :) Helt nyrenoverad o allt liksom ;d. Sovrummen såg lite små ut, men det funkar väl! Väl där så spelade vi fotboll med Jonte. Hela lägenheten är ju tom så vi spelade fotboll i det tomma vardagsrummet, och Jimmy höll på och skjuta på mig den muppen :p! Senså krigade jag och Sandra lite, men det har ju sina orsaker, ELLER HUR SANDRA ?! :D Den tokfian gjorde så jag höll på och dö häromdan, vilken luring hon drog allså ;o Ingen liten heller! Det får du inte göra om! Men iaf.. Vid fem kanske så gick vi över till Katta, dom kmr ju inte bo så långt ifrån varandra nu, eller det var ju inte långt innan heller men :p... Gick dit och åt, sedan ner till gamla lägenheten och packade ner lite saker i kartonger osså.. Medans dom for emellan så vaktade jag o Sandra ungarna :).. La Jonte vid kvart över sju, senså packade jag ner lite mer saker i kartonger medans Sandra underhöll Lucas ;D
När dom skulle köra sista svängen så tog jag över Lucas, eftersom Sandra tyckte han skrek så mkt, haha ;D Hon hörde inte tv'n och bad honom va tyst, men icke! Han snackade vidare han ^^ Sedan så somnade han faktiskt i min famn, sötungen! Senså vid strax efter nio så skjutsade Katta hem oss, Sandra till sig och mig hem till mig (:
Väl hemma så stog jag mig ner vid datorn som vanligt och nördade!

Nej, nu är det dags att sova, för ska upp vid åtta imorgon o duscha osså. Birgitta kmr och hämtar mig halv elva :D Då ska vi på stan och fika lite osså.. Sen skjutsar hon mig till Mathias och Malin ;D Ska träffa bebiiiisen :D, och dom såklart :p.. Får se när jag kmr hem! Ne, sovdags vare ja...
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0