Lördag

Klev upp vid sju idag och fixade mig osså.. Sedan vid halv nio kom Sandra och hennes mami och hämtade mig :). Då for vi till finska föreningen och var där till fyra idag (: Åkte med Sandras mormor och morfar hem (: Fast först for vi till Willys i skönsberg och handlade lite ;D Sedan åkte vi hem med Sandra och jag åkte med mummo och okki (som Sandra säger :D Eller jag gör ju det också när jag ropar, men ändå ;D det är iaf mormor och morfar på finska!) hem till dem. Eller inte hem till dem, utan till deras parkering, för dom bor ju nära mig, så jag gick därifrån och hem (:
Väl hemma så vare ingen mat färdig, och mami visste inte vad vi skulle äta.. Så jag bänkade mig vid datorn en stund, och sedan började jag blir överdrivet hungrig, så då frågade jag åter igen vad vi skulle äta! Och då bestämde vi oss för att beställa från pizzerian (: .. Fläskade i mig en hell kycklingtallrik :p Brukar aldrig annars orka en hel xD HAHA!

Nu halvligger jag iaf i min säng och kikar på tv.. Ska kolla på robinson klockan åtta, sen blir det väl lite mer tv och till sist sova.. Ska ju till finska föreningen imorgon också satt (: Men nu orkar jag inte skriva mer (: Eller jag kan berätta att jag ska få köpa lilla kissemissen som jag ville ha :D YEEES! Guuuud, vad jag älskar dig mami! <3 Fast det gör jag ju ändå förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0