Måndag

Skola idag då.. Började halv nio, då hade vi egentligen praktisk marknadsföring, men vi fick den lektionen till att jobba med en enkötundersökning som vi ska ha på skolan. Vi delade vår lilla grupp på två och jag var i gruppen där vi skulle komma på frågor om värdegrund. Det gick väl rätt bra.. Lite tråkigt men.. När vi var klar med det, vid tio kanske, så gjorde vi inte så mkt.. Jag gick till Sandra där hon satt, för vi var inte i samma grupp (ovanligt faktiskt!!). Vid halv elva, då vi egentligen hade engelska, så gick vi och pratade lite med Boel om kursvalen inför åk 2 och 3 .. Sedan pratade vi lite om annat också.. Efter det så gick vi ner till Petra på engelskalektionen och pratade med henne.. Vi ska tydligen ha en muntlig framställningen efter praktiken, men det kan hon ju fetglömma. Tänker fan inte stå inför alla och prata ENGELSKA! Redovisar ju knappt på svenska, och då tror hon att jag tänker göra det på engelska? Aldrig i livet!
Efter det så gick vi iaf upp och kikade vare var för mat osså. Jag åt med Joss, för Sandra ville inte ha pannkaka.. Sedan gjorde vi inte så mkt.. Men vid halv ett så gick vi till metropol för att ha föreläsning. Var väl ganska intressant i början, men sen vart det bara jobbigt att lyssna på, ont i huvudet fick jag också!

Efter det så slutade vi. Då gick vi tbx till skolan och hämtade våra väskor, pratade med Fredrik och Boel sedan tog vi bussen hem.. Och på bussen satt även mamma som jag fortsatte sura på! Sandra åkte hem till sig och jag hem till mig för jag ville äta osså innan vi skulle plugga.. Så jag åkte hem, satt lite vid datorn i väntan på mat, sedan åt jag och traskade sedan hem till Sandra där hon låg och halvsov :p. Vi datanördade osså.. Vart mest pluggande i slutet för Sandra iaf (: .. Jag gjorde väl inte så mkt, men har verkligen tappat all jobblust justnu.. Vet inte varför, så sjukt less på allt känns det som.. Menmen, går väl över det ngngång det också! Förhoppningsvis...

Jag kom iaf hem för en stund sedan.. Så nu ligger jag i min säng och gör inte alltför mkt, tänkte nog sova snart troja så man orkar med ännu en skoldag imorgon! Åh, saknar mina gopojkar Jonathan och Lucas också :( .. Får se om man kanske far dit till helgen :).. Men ja, nu avslutar jag här iaf! Nattinatti..
babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0