Måndag

Kunde faktiskt inte hålla mig från att skriva nu!
I morse så klev jag upp vid kvart i åtta och gjorde mig klar. Sedan halv nio traskade jag till busshållplatsen och mamma till tempo för att träffa en journalist från dagbladet. Hon ställde lite frågor osså, senså knäppte hon bilder också ;p.. Skulle egentligen till skolan efter, men det blev inte så .. Men imorgon så! Vill fan inte till skolan, så grymt less! Men man måste ju, får hålla ut helt enkelt! Men det ska nog gå bra (:
Nu sitter eller jag halvligger i min säng och kikar på våra bästa år.. Har nyss ätit lite :p.. Får se vad man hittar på sen.
Till veckan ska man iaf gå till Katta på CSN och kopiera namninsamlingarna som jag och Sandra la ut på tempo och statoil. Sedan tar vi med oss mami till dintur och kommunhuset och lämnar in dom, och hoppas på att dom ändrar sig angående 2an! Men man får ju se hur det blir, som verkar ju inte vara födda med alla hästar hemma riktigt!

Stackars lilla Jonte är sjuk också :(. Han har spytt den stackarn. Jag som hade tänkt att kanske hälsa på honom, nu när dom flyttat klart osså, fast dom var ju klar i fredags också då jag var där för Alexandra fyllde år men ändå :p. Men vill ju inte åka på magsjuka om det är det han har, så det får helt enkelt vänta! Har försökt att övertala mamma om att skaffa katt också, men det går väl inte så jättebra :/ , fan! Dum hon är, tänker sura på henne! Förut la jag ner mitt färdigtuggade tuggummi i hennes cola, HE HE HE! Var så sur, så jag var tvungen! Men hon vet inte att det var jag, honba: "undra vem som har lagt ett tuggummi i glaset mitt?" HAHA ;D ja, undra ja ;) Får försöka muta vidare. Sandra är rätt bra, hittils har hon sagt en del bra saker, så hoppas hon får mamma att ändra sig! :D
Men nu ska jag ta och avsluta här!

babaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0