Onsdag

Skolan idag då.. Började halv nio -.- .. Asjobbigt att kliva upp, hade god lust att ligga kvar, men klev upp ändå.. Kom typ i tid till skolan, då hade vi Administration och fixade frågefolumuläret osså.. Astråkigt!
Ja, orkar inte skriva om skoldagen, inget vettigt blev gjort för min del ändå.. Efter skolan for jag och Sandra till finska föreningen och grejade på.. När alla andra kom dit så fikade vi osså. Sedan när vi skulle åka hem så tröck vi ihop oss 5st i baksätet (y)! Haha, jag låg typ över alla xD, Sandra låg nedanför Alex ben, sen såg vi två där och garvade, måste låtit rooooligt ;D Höhö!

När jag kom hem så gjorde jag inte så mkt, visade mamma en bild på en katt som jag vill ha, men grisjäveln låter mig ju inte köpa den :@!!! Fittigt jävla less jag är nu då! Jag erbjuder mig fan att betala allt för katten och hon behöver fan inte ens röra den! Och det ändå hon säger är: "Det får du skaffa dig när du flyttar hemifrån" :s. Men bra då! Räkna fan inte med att jag gör ngt för dig heller då! Tänker fan sura aslänge nu, tjata tänker jag också göra! Fan vad less och arg jag är! Så nu slutar jag skriva innan jag skriver ngt olämpligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0