Söndag

Asså fyfan ;s. Var på tempo allderles nyss, osså när jag är på väg hem och är vid husknuten av det huset Bert bor i (för er som vet det) så sitter det en unge och ska kissa ;s Hon gick med sin mamma som hade barnvagn, invandrar familj, som förmodlingen nyss flyttat hit med alla andra ångebor. Kunde hon inte hålla sig tills dom kom hem eller :s? Det är ju knappast flera kilometer, och det var garanterat mamman som sa åt henne att sätta sig där, för när ungen såg mig rreste hon sig upp och drog på byxorna, men mamma sa ngt åt henne på deras språk sedan satte hon sig igen ;s. Herregud, är det detta man ska förvänta sig nu efter alla har flyttat hit, ungar som bara sätter sig ner på gräsmattan och kissar? HUA!

Nog om det.. Idag har jag inte gjort så mkt.. Bara suttit hemma, rätt skönt ändå! Pluggat lite har jag också gjort (y). Är ensam hemma för mamma var tvungen att gå o jobba, så fick bli färdigmat till middag ;p. Vi ska iaf göra varma mackor ikväll, annars ska jag bara ta det lugnt och glo på tv och sånt man gör på söndagar xD..
Imorgon är det ingen skola, utan praktik som gäller! Ska vara på CSN nu i två veckor.. Känns ju lite jobbigt att jobba nio till fyra varje dag men... =/ Jaja, nu ska jag väl se på tv eller ngt annat skoj!
babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0