Söndag

Kom hem för en stund sen, eller kanske en halvtimme sen eller så.. När det var är väl mindre viktigt!
Har iaf varit hos Sandra heeeela dagen (: Vi har ätit smörgåstårta, spelat Wii, pluggat osså.. Kan även säga att jag har ett blåmärke på min vänsta arm efter vårt plaskparty igår ^^ Haha, osså har jag märke där efter Sandras naglar :p Hon försökte ju komma på ett nytt sätt att slåss på efter flatnävarna och knytnärvarna, och pickade mig på armen.. Men sedan kom hon på att hon hade långa naglar, så det sättet var väl inte så lyckat :p. Haha! Vi krigade även lite idag, jag jagade henne typ i hela huset ;D Så kan det gå :> ..

Menja.. Kom ju hem för en stund sen.. Då gjorde ja mig en macka, sedan lade jag mig i sängen.. Har inte pratat med mamma ngt :p. Det enda jag har sagt till henne sen jag kom hem är: "finns det ingen öppen förpackning av Marias hårdbröd?". Mer tänker jag inte säga henne. Tänker fortsätta att vara sur så får hon fan känna på hur kul det känns för mig! Höhö... Förhoppningsvis kanske det ger resultat, men ja.. Känns ju inte så nu =/ FAAAN!

Men nu ska jag ta och sova. Är ju äckelskolafan imorgon! Börjar halv 9, vilket gör saken ännu värre att inte vilja kliva upp! Men aja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0