Tisdag

Har inte skrivit sen i lördags eller vad det var, men ni överlever ju ändå verkar det som! Tur är väl de..
Igår vare iaf jobb som gällde.. Då var det en hel del att fixa med fakturor, och Sandra gjorde ngt annat med Inger :) .. Osså frågade Inger mig om jag kunde gå ner i källaren och ta emot en leverans, och visst tänkte jag.. Så jag tog en vagn  och tog hissen ner i källaren.. In i första rummet, ingen där.. Tänkte ju mig att det skulle vara ngn där som skulle ge mig några kartonger, men nää.. Gick ut i garaget, ingen där heller.. In i andra rummet igen för o se om den människan kanske tog en annan väg, nää, ingen där då heller ... :p Sedan ut i garaget igen och kolla om ngn hade kommit, men icke! Stod och väntade ett tag, tänkte att kanske ngn väntar utanför garageporten och inte kan komma in, men vågade inte öppna :p.. Snurrade där nere fram och tillbaka ett tag, sedan åkte jag upp och sa att ingen var där xD.. Men då visade det sig att jag skulle kolla UTANFÖR! xD hahahah. Så det var bara att åka ner igen,öppnade garageporten, och där stod den! Ingen människa, utan en pall med toalettrullar på :p.. Jag hade ju liksom en valig vagn, och inte fan kunde jag få upp palljävlen på den :p, så då fick jag snurra runt och leta en palllyft :p.. Hittade en till slut och drog in pallen.. Sen var det det där med att stänga garageporten... Hmm, funderade och letade efter knappar :p, men hittade ingen som såg tryckvänlig ut.. Sen går jag fram och ställer mig nästan under porten, och poff så börjar den åka ner, höll på att skita ner mig vill jag lova! hahah! Sen åkte jag upp igen och fixade med fakturorna och grejade på.. Har för mig att vi fick sluta tidigare, men vet inte, haha! :p
Vid två kom iaf Petra och hälsade på oss.. Typ onödigt, för hon var där i typ 10 min, menmen! När vi slutade for vi hem till Sandra, åt där osså.. Sedan efter en stund gick vi till tempo, köpte grejer till och göra marängswich (eller hure stavas) och åt förstås det! :) Sedan så sov Sandra här också ;D

Idag har vi mest hållt på med breven :) .. Fixade med en annan grej innan vid datorn, för vi ville göra det, osså fikade vi samtligt, mackor och cacao creme :) Blir ju en hel del sånt nu när det är gratis ;). Men bortsätt från det så har vi bara hållit på med breven idag, och blev klara med den för vi jobbade över ;D Asskönt vare iaf! Har en kundgrupp av elva kvar (y).. Sen äre massa paket också förstås, men dom kanske dem inte får börja med förren ett visst datum, men kanske! På lunchen så gick jag o Sandra iaf och köpte kinamat :), var gott! När vi bestämde oss för att sluta så gick vi en sväng till Cubus iaf.. Sandra skulle fixa med en tröja hon köpte igår osså.. Sedan halv sex tog vi bussen hem. Sandra till sig och jag hem till mig (:
Väl hemma så värmde jag på lite mat och slog mig ner här.. Såg på mejlen att vi har fått världens äckligaste grisfittschema :s!!! Fyfan alltså! Sena dagar VARJE dag och INGEN SOVMORGON! Åt helvete med skolfan, jävla mongon som gjort schemat iaf! Döööööö typ! Vart sjukt less när jag såg det iaf!

Men nu orkar jag inte skriva mer! Ska gå och duscha sedan krypa ner under täcket och se på film/tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0