Tisdag

Sitter på skolan nu och ska ha praktisk marknadsföring och jobba med en folder åt Ove vinodlare :p.. Lite småtråkigt, och vet inte om det kommer bli ngt gjort, men man kan ju alltid försöka!
Började iaf klockan elva idag, vilken var mktmktmkt skönt! Klev upp vid halv nio och bara satt och slapp all stress som kommer på morgonen för att man ska hinna med bussen! Jag låg faktiskt kvar i sängen och bara kollade runt på datorn, tänk om alla mornar kunde vara som tisdagar! Men icke..

Vi slutar typ vid tre, då tror jag att jag ska hem till Sandra och vi ska försöka plugga idag igen.. Får se hur det går, men förhoppningsvis bra! :p Sedan ikväll ska jag hem och duscha osså, inte göra mer än vanligt, Andra Avenyn ska jag iaf kika på :)

Mja, det vart ett litet inlägg iaf, har inte så mkt mer att tillägga justnu.. Kanske skriver ikväll eller så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0