Tisdagkväll

Ja, efter skolan så fick jag skjuts med Sandra och hennes mami hemmåt :) Men inte for jag hem inte, utan jag följde med dom hem :D! Sandra hjälpte sin mamma med maten osså.. Slogs gjorde vi också, jag och Sandra alltså :p. HAHA! Det var flatnävar idag ;) Höhö. Sen efter att vi hade ätit osså så gick vi upp på Sandras rum och datanördade typ.. Vart inte så mkt plugga, men fick pyttelite gjort iaf, bättre än ingenting, right? Sandra fick lite mer gjort än mig iaf, vilket är super! Härligt att hon fått tbx jobbarglöden, men min har dessvärre försvunnit helt... Menmen!
Senså tänkte vi läsa också, men bestämde oss för att inte göra det.. Fixade lite saker inför imorgon istället!

Ngn gång strax efter åtta så traskade jag hemmåt för att jag skulle duscha osså.. Så direkt när jag kom hem så duschade jag, sedan klockan nio kikade jag på Andra Avenyn.. Efter det så hjälpte jag typ mami med en sak, osså nu sitter jag här och gör inte alltför mkt. Ska ta och platta håret lite nu, så jag inte får det alltför jobbigt imorgon, börjar ju halv 9 -.- .. Jobbigt! Nä, nu är det dags att avsluta här, ska sova snart! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0