Torsdag

Justnu sitter jag och lyssnar på Sandras mage som bokstavligt talat låter som ett monster! Hon är inte hungig, men ändå låter den :p.. Haha :D Skrattar gör vi iaf!

I morse började vi 9:40 och då hade vi administration, men bara en kort lektion. Det ändå vi typ behövde göra, asså halva klassen, var att fixa en mall till Crippe och Daniel som dom ska använda när som sammanställer frågefolmulären. Så jag fixade det sedan så behövde vi själva bara fylla i folmuläret och sedan inget mer (: .. Sedan hade vi lunch!

Nu har vi svenska, vi ska typ hålla ett tal i grupper i 3 min, men det gillar vi inte, så det blir endast för linnéa och Sandra som tur är (: .. Men nu orkar jag inte skriva mer, det är väl strax dags!
babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0