Fredag

Klev upp vid nio i morse, skulle egentligen iväg och göra en sak vid 11, men det blev inte så :/ .. Ist satt man hemma som en annan propp vid datorn och lekte lite med photoshop..

Men nu är jag i Nacksta och har nyss ätit.. När Alexandra har diskat klart så ska vi gå ut och leka lite (: .. Ikväll ska jag hålla Jimmy sällskap medans Alexandra ska ut. Måste spöa Jimmy lite på fifa ikväll känner jag, var längesen nu! Om han vågar förstås ;) Om inte annat så lär vi inte göra så mkt, kanske har det lite romantiskt med robinson och ngt gott, haha! Men skämt å sido så spenderas nog kvällen framför tv:n, med eller utan fifa!

Men nu ska jag kolla vad Jonte gör, känns som om han har lite hyss i G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0