Fyndiga jag!

Sitter och snackar med Kristoffer på msn just nu :) Han visar sig i sin cam och pratar i micken och jag skriver :p
Vi satt och snackade om när han ska komma hem osså. Och då sa han att han skulle skaffa körkort så han kunde hämta mig :p Då frågade han vad jag tyckte han skulle köpa för bil, och då svarade jag såklart BMW och då frågade han om jag visste vad det stod för, och då sa jag nej.. Och då sa han att det stod för; "blatte mitt i vägen" eller något sådant :p
Men han är ju ingen blatte sa jag till honom, och då kan det ju inte stå för det, för då blire ju liksom inte rätt.. Då frågade han om vad det stod för då, och då fick jag fundera lite...
Men plötsligt slog det mig! "Bubbas mitt i vägen!" HAHAH ;D Vi kallar ju honom för bubbas, så då fick han sig ett gott skratt :D

 It's always nice to see you smile!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0