Lördag

Har inte skrivit på väldigt länge nu, men vad gör det? Ingen som reagerat ändå typ ..
Orkar inte skriva vad som hänt de senaste dagarna, för mkt... Både bra och dåliga saker!

Idag så hämtade vi iaf kissen min :D Alex, Hasse, Sandra och jag for iväg till Långsele och hämtade den :') supersöt är den! Och min! Hon leker för fullt här hemma nu, man börjar ju fundera på om hon kommer sova inatt, haha!
Sandra var iaf här förut (: Fast nu äre bara jag och mami, och mamma älskar Skruttan, som hon ska heta :D Visste att hon inte kunde motstå henne ;)

Men nu har jag inte lust att skriva mer, bloggandet får bli en annan dag, då blogglusten kommer tillbaka eller nått! Bjuppar iaf på några bilder som jag knäppte på henne idag!
 i bilen på väg hem.. Jobbigt att åka bil, första gången vare också!


Väl hemma så var det dags för lite utforskning av det nya hemmet! :)

 Sovdags...
 Lekdags!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vilken sötnos<3

2009-05-10 @ 13:08:01
URL: http://emeliebohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0