Måndag

Ny vecka, nya möjligheter, eller? Njaaa

Ny skolvecka iaf, efter en långhelg som var riktigt behövlig! Påbörjade vår FN-vecka idag, och typ en tredjedel av skolan är i Lubban :( fuuusk! Hade ju inte varit helt fel och följt med dit..
Ja, skolan idag då som sagt.. Hände väl inte så mkt.. Delade in oss i grupper som vi ska jobba i.. Jag och Zozan gick ihop, men nu ska nog hon byta med Fredrik ifall att hon skulle bli mer sjuk, för hon är inte så kry just nu.. Men det blir nog bra det.. På torsdag ska jag iaf till Gävle med några fler från skolan. Då ska vi ner och ha det slutliga med FN-veckan. Nämnligen rösta för de miljöförbättringsförslagen som vi kommer på med våra länder vi har.. Eller ngt sånt iaf.. Blir nog skoj det, hoppas jag! För annars skulle det ju kännas liiiiiite surt att behöva kliva upp vid 4 som jag kommer måsta för att ta bussen tio över fem hemifrån :| Tåget till Gävle går nämligen  06.12, får se hur det går :p. haha! Kommer vara helt död iaf, men hoppas man kan sova på tåget, haha! Finkläder måste man ju också ha....

Men nu ska jag väl lalla vidare här, och hoppas på svar från en riktigt fin en! ;) hoppashoppashoppas

Kommentarer
Postat av: josse

han är MIN! bara så du vet =) (alltså han du skrev om längst ner)

2009-05-26 @ 08:29:14
URL: http://josefintongestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0