The strength I have is washing away...

Timon: Åh, den där lilla, jag ska ge honom, låt mig ta honom! här, hindra mig (räcker svansen)...
Pumba: Okej, (tar svansen)
Timon: Släpp mig jag ska mosa honom!!
Pumba: Oookej, (släpper svansen)
Timon: Jag tror att du missade själva poängen där
Pumba: Aah!

sååå klockrent! haha

ja, blogglusten har inte kommit tillbaka riktigt än.. Men ja, det har väl inte hänt allförmkt i mitt liv, eller? Kanske.. Beror väl på hur man ser det liksom.. :p
Idag var jag iaf på skolan, hade estetisk verksamhet hela dagen, på förmiddagen gjorde vi väl inte alltför mkt, fixade lite med våra bilder osså, sen på eftermiddagen skulle vi ha redovisningar, och kan väl säga som så att det är verkligen inte min och Sandras grej! Men den historian hoppar vi över idag!

Med kissen är det iaf bra! Äter, sover, leker, ja, som det ska vara liksom! Just nu ligger hon bredvid mina ben och sover :) Hon är så gosig så, men mamma får nog nå knoster på henne här på dagarna då jag är i skolan, men jag vet att hon tkr om henne ;)

Ja, två skoldagar kvar, sen blire långhelg! Fett jävla nice vill jag lova! Sedan nästa vecka är det FN-vecka, då ska vi väl hålla på med massa skit antar jag, skulle behöva pluggtid då, menmen.. För jag kan ju knappast påstå att jag ligger i fas precis! Och vissa från skolan åker ju till Lubban då, det vore ju något det, att få komma iväg liksom, men icke... :/

Jaja, nu ska jag väl ta och göra ngt, läsa kanske? Njaaa, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0