Tisdag

Skolan idag då... Det var bara att fortsätta med FN-grejset.. Men Zozan ville inte åka till Gävle med tanke på att hon var sjuk, så det blev först lite kaos.. Då kände jag att jag heller inte ville åka för Fredrik ville inte byta grupp. Men sen kom en från en annan klass, Johanna (?) och sa till Andreas att hon inte hade ngn grupp, så då fick hon hoppa in i min grupp.. Och efter många om och men så tänkte jag väl att jag får väl åka ändå då.. Men inte blev det så inte, utan de från Gävle hade bara tramsat, så Andreas sa att om vi skulle åka så skulle det typ bli ett fiasko, så det blir inget med det! Istället får vi va kvar med dom andra ;) Känns bra men ändå tråkigt på samma gång liksom :p

Vi har iaf jobbar effektivt idag tycker jag! Fick klart allt vi skulle och fick en bra blick om vilka förändringar vi vill se ;). Som Ryssar då, haha! Slutade iaf tre, då for jag hem och nu sitter jag här, som vanligt :D Men nu orkar jag inte skriva mer, det var inge roligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0