Tisdag

Ingen blogglust ännu, men skriver lite ändå, för jag gör ändå inget vettigt, trots att det är miljoner saker som behöver göras...

Var i skolan idag.. Hade matte, då jobbade jag lite på gamla nationella prov, eftersom vi ska göra riktiga nationella imorgon :/ .. En sak är iaf klar, jag vill inte göra det... Men man måste ju!
Jag och Sandra skämde ut oss lite idag ;p, menmen.. Vi är inte så jäävla diskreta, haha! Då är det lätt hänt! Haha

När jag kom hem så låg det ett brev på min säng, först tänkte jag; "Vafan är det där för brev?" Det var Sandras handstil, men jag fattade inte.. Sen gick jag ut i hallen för att hänga upp jackan, och helt plötsligt kommer jag på vad det är för brev och börjar asgarva xD.. Öppnar det och läser på lappen som ligger i, och skrattar lika mkt åt den, toook! Kul var det iaf!

Sedan dess har jag bara suttit här.. Inte gjort någon nytta alls, men har ingen plugglust. Sjukt less... Menmen, inget man kan göra än att försöka ta tag i skiten och få det gjort! Men det är ju lättare sagt än gjort vill jag lova!
Får se vad man ska göra nu.. Sandra skulle egentligen komma, men vädret är ju lite knepigt.. Man vill ju inte att det ska börja spöregna på väg hit eller när hon ska hem, och det finns ju en risk att det blir så.

Näe, nu vill jag inte skriva mer, har ju skrivit iaf, så lever gör jag!

Kommentarer
Postat av: Natta

Heheh, trevligt

2009-05-12 @ 18:36:14
URL: http://mcflynatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0